Aloha

Till Linn:
vi var på bilbingo igår och jag kunde inte prata med dig för då hörde vi ej vilka nummer som ropades ut. ja, vi kan ses på fredag, anette också för den delen för du hade tydligen frågat henne också. det spelar ingen roll vart vi är eller så. men det blir säkert bra.

som sagt, bilbingo, rätt slappt till sista rundan. sebbe sa helt plötsligt: seriöst, jag är en ifrån 10 000kr. vi: SHIT. på med tänningen och väntade i kanske 5-6 nummer innan en annan fick bingo. men jag kunde inte koncentrera mig utan tänkte på 47 hela tiden. anette kryssade t o m i nummer 47. haha. det var en trevlig kväll. ska på stan med boman idag. mot kilroy bär det av. får se vad som sker där. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!