Bråkar med bloggen

vill fixa till den lite men lyckas inte bra. ska ge detta en ny chans imorgon, om jag nu orkar dvs. kvällens skörd: 1lite blåbär och det blev blåbärsmuffins. Igår plockade jag och patrik också 1 liter och då blev det en paj och i filet. jag och patrik cyklade ner till stan kl.07.45 idag. jag tränade och han var på trafikskolan. cyklade hem tillsammans (dock skildes vi åt). jag gjorde i ordning picknicklunchen och cyklade till patrik. vi myste i solen på ängarna, jag somnade t o m. hem och slappade lite, innan jag skulle fara hem. fastnade på röda korset och köpte en bok och två halsband för 50kr. (fick lov att cykla till intersport för att ta ut pengar) och sen cyklade jag hem. jag är lite less på att cykla nu. jag har även tagit reda på mina recept som jag samlat på mig och som ska med mig när jag flyttar. nu måste jag verkligen sova. godnatt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!