Lördag

jag har faktiskt börjat använda facebook lite grann.. herregud. varför? jag orkar egentligen inte, och jag orkar knappt blogga. fast vem tvingar mig. jag skriver ju faktiskt inte här så himla ofta ochj ag har inte så många trogna läsare. men det gånger man skriver kanske de uppskattar att man har kluddat ner några rader iaf. sitter på jobbet nu. har rast. anna på jobbet är knäpp :P hon ville hellre jobba delad tur imorgon och börja kl. 9 istället för att kliva upp och jobba 8-16. så vi bytte. YEY. jag slipper jobba delad tur imorgon och jag kommer hem tidigt. kanske t o m ska träna efter jobbet imorgon då. känns helskönt. jag och rosie ska nog gå ut och promenera lite i solen. dock blåser det lite men det är okej. jag är astaggad på att fara på den dära safariresan. ska maila kilroy och se om de har någe mer info än vad som står på hemsida och sen kolla upp lite annat fakta. för det där resan vill jag jättegärna fara på! jag skulle också vilja fara iväg på en liten resa med pate också. och sen om några år en stor resa med patrik :) flera månader i australien skulle inte sitta helt fel! :) jaja. kanske ska diska och göra mig klar för att börja jobba igen. vill dock inte det. jag är supertrött.. förstår inte varför jag ska ha sovit mycket inatt. ska våldgästa patrik 10min på vägen hem. det var trevligt att träffa linnsan igår. det var länge sedan. vi kan dock inte gå ut och gå imorgon på dagen längre eftersom jag bytt pass. men kanske på kvällen. den som lever får se.

över och ut!

Kommentarer
linn

vi hörs helt enkelt :)

2009-08-22 13:42:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!