Lördag

Idag rövar mamma, pappa, roland, eivor och solveig bort kent. han fyller 60 på tisdag.  
 
delad tur idag. helt okej när man väl kommer tillbaka på kvällen. gick på promenad med lisa efter min underbart goda lunch. vi surrade och käkade blåbärskaka (igen, för min del). den är ruggigt god. vi ska ner på kilroy till veckan och kika. lyllos lisa som ska till cypern om två veckor.

har haft två mysiga dagar med patrik innan detta. igår fikade vi blåbärskakor och blåbärsmuffins. mycket lyckat. nu har jag bara tre dagars jobb kvar efter detta. det är skönt. :)


 Frukost - torsdag


Blåbärskakorna som jag gjorde igårmorse, som är himmelskt goda
 

dagens lunch. grilladkycklingsallad med farmors rabarbersaft!

Kommentarer
LINNSAN

heeej böni! :) jag är ledig på onsdag!! :) du med?

2009-08-17 14:26:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!