Måndag

Jobb i helgen - gick bra. kanonväder så vi var ute mest hela tiden. 
 
Måndagen: 
 
Långsam frukost och sen till Coop Forum och ICA Mariehem för att lämna in CV. sen till stan. köpte en ny ljusgrå skuggpenna, till specsavers och lämnade in glasögonen och redigerade de andra. förbi linnsan på rut och hälsade. sen träning i hettan, dusch och sen till blodgivningen. det gick superbra verkligen! varför oroar man sig egentligen? jag fick dessutom ett snygg glas :)  patrik ikväll. fipplade med hans nyinköpta digitala systemkamera. eller han fipplade jag var fascinerad. en sådan vill jag också ha. gick ut och tog lite kort. patrik lekte med inställningarna. det kommer väl några kort här senare. nu hemma. har lekt med curry så att han började flåsa och lägga sig ned. hihi. tjockisen blev supertrött :)  www.andersons.se har fina safarin lisa. kika in där.  
 
ska filesofera här en stund sen sova !  
 
 

Kommentarer
lisaboman

tjo, träffade några afrikanare på pengsjölägret (de var där via efs, har varit runt i hela sverige) och de skulle maila mig lite fakta m.m om deras länder. Malawi och Etiopien.. Vi får väl se om de har nått att säga, så vi ska nog inte förlita oss på dem för mkt, men jag ska kolla hemsidan!

2009-08-12 19:12:25
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!