Sista dagen

yes. sista dagen på mitt jobb. imorgon börjar jag på mitt nya kvällsjobb s.k. "studerande schema". för studenter. jaja. blir säkert bra. jag skrev ut en massa papper om safriresan idag, bra att tänka på osv. passade på att utnyttja jobbets kopieringsapparat. har även tränat. var helt själv typ halva passet, det var helt underbart. hem och äta med ma, anette och sebbe. de for vi 19.30, sen kom linn 20.30 hann bada därimellan. slapp kväll om inte annat :) ska faktiskt sova nu. 
 
imorgon: jobbet mellan  10.40 - ?? 12.00 kanske. intro. sen kommer patrik hem till mig och sen får vi se :)

Godnatt

 (ja, jag ska fixa till bloggen, en annan gång dock)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!