allt sinom tid

japp. jobbsituationen kommer att lösa sig. sinom tid. det är bara att vara på högsta beredskap och rycka in på kort varsel om någon är sjuk eller så och visa intresse för att jobba, jajemensan. till sommarn så. men jag har en reservplan: både sara stavert och sara öhlund ska kolla hur köket på hagaborg har det med sin sommarpersonal - s och s brukar tydligen jobba där varje sommar. slappt jobb iaf. dom är jättesnälla som gör det. jag och lotta var på shopping-runda efter jobbet - dvs försökte gå igenom berget av kläder som finns på willys i jakt på bättre passform på byxorna - alltså ej xxl som mamma måste fålla upp. någon hade snott min fina damskjorta som är kort och figursydd. nu ser jag ut som en svampbobfyrkant i min fula stora nya långärmade skjorta. men byxor hittade vi iaf och polotröjor. jag har bett ungefär varje person på willys att öppna dörrar för mig idag. praktikantkorten kommer inte in överallt - dvs alla vikiga ställen. kul att jobba idag iaf - oj, sa jag det där?  
 
cyklade hem och åt en god middag, vilade lite, mamma förhörde mig sedan på fågelläten - patetiskt jag vet - men det gick bra. bara rödvingetrasten och koltrasten som är lite kluriga. har sedan dess (20.20) suttit här med engelska och lite andra klick på internet och ska bege mig till sängs nu. 
 
Imorgon måste jag:
träna
umgås med anette (onej)
hitta present till linnsan
hem och plugga
till patrik
använda tandtråden !!  

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!