Arnold Schwarzenegger

När jag kom till gymmet idag så var det en gubbe (som är 72 år gammal, fick reda på detta senare, han gillar även motorcyklar, och köra i england och han har bott i spanien) han sa iaf " Satsar du på att se ut som Arnold Schwarzenegger eller?" eh, nej det gör jag inte. men vi surrade iaf litegranna. det är en gubbe på gymmet som är 89år gammal och han tränar 2 ggr i veckan.. :O shit. 
 
klev upp efter en stunds mys idag. drog ut på tiden och cyklade sedan till gymmet, tränade (se incidenten tidigare). kom hem till patrik och mamma ringde och sa att hon anmält mig på en lägenhet. nu när jag är hos anette så ser man lägenheten från köksfönstret. hinkgränd 19. kan bli skojigt. lite dyrt att bo i en tvåa helt själv men, ja det är en riktigt fin lägenhet iaf. :) exakt samma som anette och sebbes. åt faktiskt här idag, för att hinna till anettes ljusparty. jättefina grunkor här, har VIP eftersom jag är här innan det börjar. 
 
jag kom äntligen ihåg vad det var jag hade tänkt att köpa till mamma i födelsedagspresent. vet även vad jag ska köpa till anette, farmor och farfar och till pappa. allt är ordnat! halleluja. kanske moas present är klar också, beror på hur kvällen slutar. nu kom hela tantmaffian så jag avrundar här. 
 
över och ut, det har varit en bra dag över lag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!