det är mycket nu

mitt liv känns som kaos. 
 
har jag något jobb? får jag jobba snart? måste jag söka ett nytt jobb?
Plugg plugg plugg. det verkar aldrig ta slut iaf.
patrik har magsjuka.. :(
Jag ska kanske in och jobba en dag imorgon 10-17 för att det är någon som är sjuk. idag kan jag inte för jag ska labba i 3½ timme idag. yey...
måste köpa en present till linnsan. undra vad som skulle kunna passa. hon har ju allt. linn vad önskar du dig?
vill hitta en lägenhet.  
 
så mycket händer nu.  
men helst vill jag ut och resa!

Kommentarer
linn

gud. jag blir alldeles stressad. lugna ner dig va? :)

önskar mig trevligt sällskap! puss

2009-04-21 23:55:03
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!