löning

ja, alla andra har ju fått lön idag utom jennypenny, eftersom hon inte hade något jobb i mars. jaja, jag har jobbat hela dagen idag. mindre kul. insåg med min stegräknare att man inte rör sig speciellt mycket en löningslördag, även fast jag tyckte att jag rörde mig helt okej. gick ca 2000steg idag på jobbet. det är 2200 steg från patrik till willys. så man kan säga att jag har gått från patrik till willys på 8½ timme, snacka om långsam. måste bättra mig med mina promenader. 
 

 
ska till linnsan imorgon och fira henne lite i efterskott. hon kommer att bli så lycklig. :D kanske kan ta en promenix då också. måste iaf tillbringa min kväll med att plugga eftersom jag har jobbat bort tre utav mina pluggdagar denna vecka pga av att annelie är sjukskriven :(  
 
well well. över och ut. ingen som vill köpa en häst? evita till salu eller slakt - your choice.

Kommentarer
anette

Evita har förmodligen fått ett nytt hem nu! :D En tjej från hissjö ska komma och kolla på henne imorron. Kalle ska ge bort henne till tjejen om hon vill ha henne :)

Jag tror linn blir jätteglad för sina presenter! :)

2009-04-26 11:12:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!