Nummer 7

inga större förändringar på längehetsfronten. ligger som nummer 7 i kö. kan inte alla nissar som är före en i kö ångra sig så att jag får den! det tycker jag verkligen. jag vill verkligen ha den där lägenheten.. 
 
idag har jag varit och tränat i mitt nya träningslinne. det är skönt, snygg och härligt material.  
 



jag har egentligen inte hunnit med mycket mer än att träna hälsa på patrik på gymmet, cyklat hem och pluggat. surrat med anette och patrik i telefonen och sen anlände jag hos anette kl. 19.00. imorgon blir det valborgsfirande.. jaha. trevligt. det är en överskattad "högtid". men det blir säkert roligt med lite grillning :) just nu så vill jag bara vara med patrik. jag vill umgås och mysa så klart. puss till dig älskling.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!