Onsdag, jajemensan

vaknade av ett mystiskt ljud imorse, det var alarmsignalen på mobilen, jaha så lät den, har inte ens orkat engagerat mig i vilken signal det var där. nåväl 07.20 ringde den, 07.40 sa patrik att jag var tvungen att kliva upp. så upp klev vi. tränade och sen åkte jag hem med 09.52 bussen. jisses. har aldirg åkt hem från stan så tidigt. har varit rätt effektiv idag. har packat, lagat lunch, diskat undan en hemsk stor smutsig plåt, letat i komposten efter en bit från vår metall-diskpropp som tydligen föll ned dit usch säger jag bara, har badat, läste ikapp lisas blogg mer eller mindre och lite av linnsans blogg, men eftersom hon kan skriva  4ggr på en dag försökte jag inte ens läsa ikapp hennes. har laddat upp bilder på resedagboken, kollat lägenheter (0), klippt currys klor, svarat en tjej att jag hade min etikbok kvar och att hon skulle köpa den efter påsk, kopierat upp fler fåglar inför mitt kära fågelprov osv. ja, ska börja plugga nu iaf, det som jag skulle ha gjort tidigare idag, men det blir av nu.  har ringt till boman, men inget svar, ville bara ta en försenad promenad med henne innan vi far till fjällen imorgon. yey. kommer att blir superduper skönt ! hoppas jag iaf. hoppas man får någon lugn stund med 15 pers i stuga varav 2 är under 2½ och 1 hund (kid). ska försöka plugga däruppe så att jag har mindre att göra när jag kommer hem så jag kan spendera tiden med patrik :D och jobbet.. 
 
Tiden går - måste plugga.
jag saknar solen och värmen, äventyren i nya zeeland och patrik förstårs.  
 

 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!