Bakning och mys

sov ut tillsammans med patrik imorse. klev inte upp förrän 9.40 nice. har läst hemma hos honom och sen gick vi ut i det härliga vädret. hem och laga mat. hata zlatan lite för att hon är adhd och hon kissade på mina täckbyxor! :| jag får till ersmark och bakade jitterbuggare medan ma och pa var på maxi. nu sitter jag här i lägenheten igen efter att ha sett på dance och använt tandtråd för första gången på länge. jag har ont i munnen. ska nog ha mysigt med lisa imorgon också. måste dock sova nu för att orka kliva upp och storhandla och plugga hela dagen imorgon.

kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!