Fredag

Har varit duktig idag. Jag klev upp 7, gjorde mig i ordning, storhandlade på willys och tvättade. Jag har skrivit två arbeten idag och sedan var jag klar kl. 14.30 ! jag for till lisa då. vi har pratat en massa idag som vanligt. vi har pysslat och gjort julkort och fikat lite. vi skulle fara på makeupstore kväll, men det var inget... tråkigt, men vi hittade på annat som sagt. nu flyttar snart lisa. inte länge kvar alls nu. det är en superfin lägenhet, det kommer att bli toppen och jätteroligt för dem. det enda jag längtar till då hon har flyttat är att hälsa på henne :) hon är bäst, värd guld :)

Puss!

Kommentarer
lisaboman

Puss!

2009-12-04 09:16:04
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!