Mohaha!

Jag har hackat mig in på Jennys blogg. Eller hackat och hackat, Jenny sitter i andra rummet och säger åt mig att jag ska uppdatera hennes blogg (på skämt). Sagt och gjort, här sitter jag eftersom jag kan hennes lösenord.

Jenny hälsar:
- Anette, du kan skriva hur underbar vår treårsdag var.

Okej.

Jag (Anette) är supertrött och håller på att dö, av trötthet. Skönt när någon annan lagar mat. Jenny och Sebbe gör iordning maten. Jenny bestämde sig för att äta middag hos oss tidigare idag, och vad gör man? Man måste ju ta hand om sina småsyskon. Men hon bidrar med hälften av maten, så det är helt okej ändå. 

Nu är det mat! Mmmmm, säger Kid!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!