1 arbetsdag kvar

hola! 
 
nu börjar det närma sig på riktigt. har bara måndag kvar att jobba nu. men jag är lugn som en filbunke. än iaf. sa hejdå till Linda ikväll på jobbet, vi hinner inte ses någonting mer på jobbet nu, kanske om jag följer med mamma och handlar så. Hon ska ju också sluta. :| trist...  
 
det känns nästan overkligt att vi snart kommer att fara. Man har som alltid tänkt och typ drömt om att vi kommer att fara och det kommer säkert att bli jätteskojigt, men nu är det ju på riktigt, alldeles snart dessutom. det går inte beskriva hur skönt jag tycker att det ska bli.  
 
det känns iaf bra att hinna träffa linnsan innan vi far och anette och sebbe, men de kommer väl stå på flygplatsen och jäma sig. :) kommer att sakna er alla massor. fast det säger man kanske nu, men när man är framme hinner man inte tänka så mycket på alla. Linn visst bor du på tisdagsv. 17? haha ! jag glömmer alltid bort! det är skandal att man kännt en person så länge men hela tiden blandar ihop 17 och 18 på husnumret. jaja, man kan inte alltid vara bäst . Det blir också underbart skönt att klippa sig fast än jag inte kommer att färga håret innan vi far, det kommer ändå bli ruskigt fult. får väl se om man kanske gör ljusa slingor i det fula håret efter klippningen. bara för att skynda på solblekningen litegranna. 
 
 Måste än en gång påminna om att jag kommer att finnas på Jennys Resedagbok när jag är utomlands och kommer nog inte att skriva här någonting överhuvudtaget eftersom det finns  en massa gammfolk som ska förstå sig på.   
 
nu skickar anna lite försenade bilder från studenten och bilder på moe :) får väl lägga upp den senare. Nu ska jag gå och lägga havregrynen i blöt till bakningen som nu blev på lördag istället för på söndag. yey. 
 
Över och ut! 
 



 

Uppdatering:
efter att internet ha dampat ett tag kan jag skriva klart det jag tänkte skriva. och det går inte att redigera till vänstermarginal heller så därför blir detta centrerat. jaja.
Pratade med anna och moa på msn, anna hade webcamen på och moa spydde live över internet. hahah, ja hon är söt. elelr som anna skrev "ja, nu luktar hon inte jordgubbe iaf" 
 


Fick även mina efterlängtade och bortglömda studentkort av anna. De är de finaste också så jag måste göra en sen framkallning av dem. :)  här kommer några av dem. 
 






Kommentarer
Anette

Fina bilder! Du måste skicka dom på moe när hon badar med Curry innan du far :) (Kolla så små mina fötter ser ut på bilden jag är med på...)

2009-02-07 09:20:09
URL: http://aaanette.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!