4 arbetsdagar kvar

Jajemensan. nu är det bara 4 arbetsdagar kvar. så himla skönt. sen bär det av till varmare delar av jordklotet. igår hade jag hemskt lite att göra, patrik blev störd på mig att jag inte bara kunde slappna av, men jag var ju så utråkad, man vill ju att tiden ska gå snabbare.
Min planering framöver:
 
Ons: träna, ärenden, jobba
Tors: jobba, patrik
Fre: Jobba
Lö: träna, patrik ?
Sö: baka tekakor
Må: jobba sista dagen, träna
Tis: klippning, träna
Ons: farmor och farfar, mera patrik kanske
Tors: universitetet, pizza-kväll
Fre: Panik, packa och middag
Lö: UTOMLANDS 
 
jag orkar inte ha någon panik ännu, och absolut inte ha någon panik över vad jag kommer att göra när jag/vi kommer hem . 
 
Mangaserien var mycket bra. över förväntningarna efter första boken :)

Kommentarer
linn

riktigt underhållande att du satt av en hel söndag för att "baka tekakor"...

2009-02-03 22:15:27
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!