Alla grejor på bordet

nu har jag lagt fram allt som ska packas ned utom några saker som skulle tvättas m.m. sen har jag även skrivit ut packningslistan så att jag vet att allt kommer med och sen har jag gjort en planering över vad jag ska göra under veckan som kommer. 
 
Måste skicka iväg ett mail till hon som jag ska träffa på universitetet på torsdag, för jag har ingen aning om vart jag ska träffa henne. svar nej. men jag har däremot fyndat idag. biologi a boken som jag hade hittat får jag köpa för 100kr istället för 150kr som hon hade skrivit i annonsen, den kostar dessutom mellan 350-400kr på bokhandlarna.  
 
nu börjar jag längta en massa. skönt att ha någonting att göra under veckan så att tiden går. jajemensan. det kommer att bli en lååång resa innan man äntligen är framme.  men det kommer nog att vara värt det. 
 
och btw fyfan för melodifestivalen och af Ugglas.. huvva. hur kunde detta bli möjligt!?!  
 
well time will tell. måste dessutom skriva upp att jag måste se på "På Spåret" på fredag, ja, jag vet, pensionärsstämpel, men det är semifinal och Filip och Fredrik är med ! det blir deras tredje avsnitt. måste be mor och far spela in finalen om de går vidare! yey

över och ut!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!