Epar blogg

Ofta den skulle kapa min mening mitt i tu!? såg det från gårdagens inlägg. det ska stå att det är ett roligt program att titta på och sen Över och ut. den bara kapade mitt i!?

random 
 
jaja, jag har blivit utmanad av anette så jag måste väl göra detta.
Du har blivit utmanad!!

Utmaningen lyder som följer:

* Gå till den sjätte mappen med bilder i din dator

* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen

* Visa bilden på bloggen och skriv något om den

* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen

* Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade 

 

ja, detta är vår katt i ett nötskal. Jag tror att det var anette som ville ha någon bild på honom och kanske var det att hon ville ha någon bild på de två tillsammans, jag kommer ej i håg. men detta mina kära läsare är hans bak.  
 
hmm. jag har ju inte speciellt många trogna läsare så jag kan bara länka till några. 
 
Linn Rydelius
Linn Öjbrandt 
Lisa Boman (hon får fixa när hon kommer hem)
Anne Nilsson 
Kajsa Boman  
 
Annars har dagen varit som förväntad och planerad, fast att vakna kl.06.20 och inte kunna somna om hörde inte till planerna. klippning .9.00, köpa biologi boken och spinna sen till kära pate och hänga :) kom därifrån för ca 30 min sen. nu börjar jag längta på riktigt och bli lite nervös. LINN RYDELIUS: jag kommer och hämtar thailandsguide boken på fredagkväll om du inte tar med den till anette på torsdagskväll om hon nu blivit friskare.  shit shit, detta betyder att jag och mamma far till farmor och farfar imorgon och inte anette. jaja. det blir kalas det med ju! :D  nu ska jag se en dokumentär vid namn: "min man är transvestit" ska undersöka saken 
 
över och ut! 
 
 

Kommentarer
Anette

Yay. Ett till inlägg! Synd att du kommit igång med bloggandet just innan du ska fara iväg! Du får se till att hålla oss uppdaterade på resedagboken istället :) Jag är frisk nog för att umgås med Bonit och Pate (o linn) på torsdag. Kommer bara vara astrött eftersom jag har en redovisning kl 8.30 på morgonen.. :p Men Men Böni. See yaaa! :)

2009-02-10 21:36:09
URL: http://aaanette.blogg.se/
Öjbrandt

hej min vän! :) Mailadressen du skrev på min blogg stämmer, :) [email protected]

2009-02-10 21:56:05
URL: http://ojbrandt.blogg.se/
linn

jag hade faktiskt tänkt ta med den till anette, helt retard är jag nog inte :) torsdag hos anette, va? :)

2009-02-10 22:14:10
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!