Hola!

Det känns inte som om vi ska utomlands om två dagar - jisses.. men orka bry om det nu. just nu är vi hos anette och sebbe och väntar på linn. vi har just pratat om vilka pizzor vi ska beställa. namm namm. jag ska ta:


WASHINGTON   75:- MOZZARELLAOST, CHAMPINJONER, KYCKLING, LÖK, OXFILÉ 


 
gött gött. det känns helt underbart med pizza, ja jag vet, det är inte normalt att tänka så, men jag längtar verkligen tills jag får äta pizza, eller mat överhuvudtaget. hungrig varg. det gick bra hos syon idag. det blev mycket klarare och jag orkar inte förklara allt som kom upp, men det klarnade i mitt huvud. sen läste jag ut serien. mycket bra mycket mycket bra! du måste läsa Chobits lisa. mycket bra. kort serie dock, det var rätt skönt att hinna läsa den innan jag for, hade dock hunnit med några fler böcker innan vi for. jaja. ska fixa lite annat ikväll om jag orkar när jag kommer hem, annars görs allt i ordning imorgon. hinner inte se patrik någonting imorgon. anette sebbe och patrik sitter och skrattar åt MADE, haha, det är riktigt kul. det är en liten viting till high school elev i pikétröja som ska rappa och battla och rappar på balen. haha, stackarn. men nu är det bara att vänta på att få käka lite gott! :D 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!