Lördag

Hola! 
 
jag har varit duktig idag. Jag och mamma for på spinningen som började halv tio idag. sen gick vi några ärenden på stan och på apoteket. köpte äntligen den där "dentan 0,2%" som min tandläkare sa att jag skulle köpa och gurgla en gång om dagen. jajemensan! + små öronproppar som förhoppningsvis inte gör lika ont att sova i som de vanliga. sen handlade vi lite till middagen och chips (m-m-m) till ikväll. har käkat lunch dammtorkat m.m. och läst ut del två av chobits, hämtade den på bibblan i morse. faktiskt mycket bra. typ som fushigi yuugi fast roligare. fast inte lika oseriös som ranma. jaja, alla kommer inte fatta det där, men iaf.  alldeles snart kommer pate hit och vi ska baka :)  
 
Har även kammat Curry med en kattborste av silikon som mamma köpte, guud vad mycket hår som lossnar! skönt då kanske han tappar lite mindre senare. vi ska börja borsta honom nu, var eller varannan dag. han gillar att bli borstad men stör sig ändå lite på den. Love-hate-relationship av rang. men han är min lilla älskling. japp. 
 
Ska gå och plocka fram allt för bakningen och invänta min lite större och mer mänskliga älskling :) see yah!


Kommentarer
linn

yes, jag bor på 17. ; )

och ja, jag visste vad www stod för ;p

2009-02-08 22:25:39
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!