På återseende

Idag var det sista hela dagen i Umeå. Färden går till Stockholm imorgon och sedan vidare till utlandet. mycket skönt. Var in på Willys idag med mamma för vi skulle handla inför kvällens mys och det blev mest mamma som handlade och jag pratade med alla som ville säga hejdå, att de också skulle vilja fara och som önskade mig lycka till och att jag skulle ha det bra m.m.m.m. det är kul med människor som uppskattar en. jag har egentligen inte så mycket att säga. har fördrivit tiden med bakning, lagning av mat, sudoku (?) och mys + 3 promenader av varierande längd. klev ändå upp 07.30 så nu ska jag sova. Vi hörs på resedagboken.se --> j.sandberg kommentera mer än gärna dagboksinlägg. 
 

Kramar till alla som bryr sig! :) och ha en bra alla hjärtans dag!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!