Söndag och sömnproblem

jag fattar inte varför jag inte kunde somna i natt. jättedrygt. låg från 23.20 - 02.30 och snurrade. måste tacka patrik för att han höll om mig och inte somnade och lämnade mig ensam i mörkret :) 
 
har varit en lagom dag på jobbet - lite trött och så.
träffade även anna, daniel och moa lite snabbt när jag kom hem, de skulle fara för moa var för förbannat trött. :) vi fick även gå skallgång efter curry eftersom vi trodde att han hade smitit ut. och nu skulle bara veta vart han hade hamnat. daniel hörde att det lät något från mitt rum. och inne i nedersta lådan i min byrå låg curry instängd och klämd.. hahaa.. fattar inte hur han lyckas alltså. han hade legat där i minst 50 minuter.
 
har läst att lisa har det bra i thailand och att deras plan inte störtade. tog även förväl av Ina idag på jobbet - eftersom vi inte hinner jobba ihop något mer innan jag far. Fick även en chockladkaka av henne - hittade den i skåpet när jag slutade. roligt !  
 
har även hittat en ny mangaserie att läsa - Chobits. den verkar rolig. ska låna alla 8 delar imorgon när jag ändå är på stan - ska träna också, sen till Pate som är hundvakt. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!