Anettes tröstläsande

Ja, vad ska man skriva ikväll då? Var förbi hemma hos Anette och Sebbe för att hämta PB2 boxen som Sebbe lånat, och Anette säger till mig: "Jenny/Böni (minns ej) du måste skriva i bloggen ikväll, annars har jag ingenting att läsa."  Söta rara N, så klart att jag måste skriva någonting då, men vad? 
 
Jag har iaf skrivit klar och skrivit ut mitt personliga brev m.m.m.m. och ska gå förbi med det imorgon på D&D, jag känner mig positiv trots att det kommer vara flera hundra andra sökande. Ska även göra det muntliga i engelskan imorgon och sen köpa snacks till min och pates filmdag :) äntligen får jag vara med min älskling! han är dock lite sjuk fortfarande så inte nå mycket pussar och sånt, men det överlever man utan. Nu kan vi ju iaf sitta i samma soffa. Han hade förövrigt köpt en jättefin ryggsäck idag! (snart snart snart så!) fyfan va roligt.   

Skulle också vilja läsa och lära mig en massa saker som N gör. Kanske skulle vara kul att börja plugga igen? :) som tidigare nämnt, ska kolla mer på Sundsvalls utbildningen i biologi och geovetenskap. 
 
Ska hoppa i sängs snart:
1. tandborstning
2. tandtråd (die)
3. toa
4. engelska
5. engelska
6. lägga i ordning saker tills imorgon
7. smörja in händer och ansikte
8. sova 
 
Måste sätta igång för att komma isängs någon gång då. 
 
Över och ut !

Kommentarer
linn

alltså jenny. biologi och geovetenskap. låter jätteintressant..

2009-01-27 09:43:32
URL: http://rydelius.blogg.se/
Anette

alltså jenny. jag tror att det kan vara intressant. Det är jätteintressant att läsa det jag gör, fast det är otroligt mycket som ska fastna i mitt lilla huvud, så vi får väl se hur bra undersköterska jag blir när jag är klar ;)

2009-01-27 17:01:23
URL: http://aaanette.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!