Anna och Moa på besök

Efter att ha somnat om när Patrik for till jobbet, åt jag yoghurt, chips, gröt och chips till brunch innan jag började. Höll mig ändå inte mätt till rasten. köpte en jättesmaskig mjukost att ha på mackan, det är många som köper den, speciellt en viss målgrupp. La Bonne Vache. M-M-M
 
Idag var det kaos på jobbet, varför handlade så många idag för, helgen före lön? ingen vet.. det är i alla fall inte kul.

Men när jag kom hem (efter att min snäll och söta mamma hämtade mig på jobbet) möttes jag av ett glatt välkomnande. MOA och ANNA. Superduon. Moe var jätteglad att se mig och vi busade. Hon har blivit så stor nu! Jättesöt också i min klänning som jag köpte i somras som hon skulle kunna växa i, som hon nu vuxit i. hon är en stor baddare och kan inte ritktigt kr Sen inom loppet av 50 minuter hade jag ätit följande:

> Fläskfilégryta med klyftpotatis
> Två mackor med La Bonne Vache
> En skål med turkisk yoghurt, vaniljkesella, hallon och solisar
> Ett wienerbröd 
 
det var gott och jag blev mätt till slut!
  
 

Kommentarer
linn

okej. jag är faktiskt inte förvånad över att du blev mätt!

2009-01-17 22:07:54
URL: http://rydelius.blogg.se/
Anette



"det var gott och jag blev mätt till slut!"

Typisk sandberg-kommentar. Helt korkat :p Moe va iallafall sötast som vanligt när hon intog Ersmark (och Ersboda, kolla bilden i min blogg så ser du vilken mössa vi pratade om) :)

2009-01-17 22:12:48
URL: http://aaanette.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!