Dagen

Nu sitter jag här framför datorn och är supertrött. vet inte om det var pates sömnighet på slutet av dagen som smittade av sig på mig. såg iaf 10000 BC idag och madagascar 2! dom var bra. den första var lite annorlunda dock. 
 
engelskan gick tydligen över förväntningarna idag och på skrivningen igår.. coolt.  
 
annars vet jag inte. önskar att det kunde falla ner från himlen så fick man veta vad man skulle utbilda sig till och vad man kommer att vara superintresserad av i framtiden.. jaja. den tiden kommer väl den med. 
 
just nu är jag bara för trött för att försöka skriva någonting vettigt överhuvudtaget. 
 
18 dagar kvar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!