Ensamhet

Ja, här sitter jag i min ensamhet som alla andra dagar denna vecka. Mamma har åkt till morfar med Kent. Vad ska jag göra denna dag? kanske ska ta mig ut och andas lite frisk luft? ska även försöka skriva ihop ett bra personligt brev till D&D, ska testa söka där bland de andra 859st som kommer att söka. Sen ska jag klippa naglarna, så att jag slutar klösa mig själv överallt. Igår var det mysigt hos lisa boman. hon är så söt ! jag fick komma dit och säcka ihop i soffan för jag hade så jävla tråkigt hemma. jag låg på kökssoffan i 1½ timme och tittade rak fram. yey..

Dock är jag inte 100% pigg än, vaknade kl 9, klev upp 10, åt "frukost" och sen somnade jag om 40 minuter, borstade tänderna (höll på att kräkas av tandkrämssmaken) och nu sitter jag här illamående och helt utmattad av dagens verk. Får väl se om det blir jobb imorgon.  

Om inte annat så kommer ju Moe och Anna imorgon och det blir trevligt vare sig jag jobbar eller inte. Moe är så söt och glad och energisk (precis som mostrarna). Måste bara lägga in denna supersöta bild som säkert många redan har sett på Anettes blogg, men iaf här kommer den :  
 


 



Jag önskar att min Pate var här just nu :) saknar dig !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!