Hallå Hallå, efter en stunds tystnad

Ja, jag har haft fullt upp de senaste dagarna. 
 
I fredags kom Anna och Moa som sagt, och det blev Great Eastern take-away till middag som förövrigt åts av mig, mamma, pappa, anette, sebbe och anna, moa fick spagetti och köttfärssås. jajemensan. 
 
Sen hittade jag faktiskt en utbildning jag skulle kunna tänka mig att gå. Det finns typ 245 olika inriktningar men den som intresserar mig mest är Biologi och geovetenskap, måste fråga syon om det finns någon som inriktar sig ännu mer på djur än den, annars kommer det kanske att bli den, i Sundsvall. kanske måste läsa kemi, biologi och fysik på komvux en termin först, men det är väl inte hela  världen. det går nog snabbare än vad man tror.

ja, och sen blev det lördag. En nästan överdrivet lång promenad med hela familjen till lasse och katarina (oliwer och linus var där också, inte bettan dock) så då blev det umgänge och fika för hela slanten. sen hem och duscha och handla sen middag på det. sen kom anette och sebbe med film och snacks! det enda som var jobbigt var att moa var otroligt jättepigg och pratade hela tiden under filmen, tills anna fick henne att sova dvs. sent. men hon är söt iaf. 
 
sen idag drog vi i väg till obbola. helene, anders, bästis, tage-lage och esmeralda (människa x2, hund, undulater x2) väntade på oss med grekisk pytt i panna ASGOTT! sen blev det bara en massa prat och skoj och fika och frukt. vi for inte hem förrän kl 17.00. Moa somnade innan vi ens hunnit backa ut från uppfarten. (om man ens kan kalla det det.)

 Nu sitter jag här ,efter att ha ätit middag, bakat tekakor, sagt hejdå till anna och moa och gjort ett tappert försök att sätta upp mina tavelhyllor, dock tog strömmen slut i apparaten.. så det blir i morgon. 
 
herregud en sådan helg, behöver nästan vara ledig efter den :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!