Invigning av bloggen

Herregud..
Det tar en himla tid innan man fattar hur allt med färger och bakgrunder fungerar.
Är klar nu, är iaf ganska nöjd, fick dock inte in min bild som jag hade gjort som header, men shit happens.

Patrik skrattar åt mig för att jag ska (i alla fall försöka) börja blogga lite. Dock kommer jag inte att skriva här när jag är utomlands, utan på www.resedagboken.se. Jag har gjort en maillista där, men om jag har glömt någon så är användarnamnet j.sandberg
 


   
 
 
Jag hoppas att folk kommer att hitta hit, känner mig vilsen i denna värld. Jag har ju varit ledig i tre dagar nu, så det känns konstigt och lite jobbigt att fara till jobbet i morgon. Pengar måste man ha. Ska avsluta min och Pates konversation på msn och sen fika för magen skriker! Över och ut

Kommentarer
linn

yey! VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN!

2009-01-15 22:41:01
URL: http://rydelius.blogg.se/
Anette

Håller med linn. jag ska länka dig så folk ser att du finns :p

2009-01-16 14:08:11
URL: http://aaanette.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!