Kattjäveln

I morse väckte katten mig igen. Han får cp-ryck och springer som en galning och dunkar in i min dörr. vaknade i alla fall 06.11 idag i stället för 05.12 igår. Det var tungt. Efter att ha klivit upp, hackat lök m.m. till potatis och löksoppan som blir min matlåda i två dagar så har jag skrivit ut engelskan som jag ska studera min rast. 
 
Annars är det bara duschen som är kvar nu innan jobbet. kanske hinner med att göra lite engelska innan jobbet.
Ikväll ska jag fara till Pate och mysa med honom tills han är less ! :D 
 

Kommentarer
Linn

hej beb!

hihi, vilken syn det måste ha vart att se mig på min hurtbullepromenix! Men det var så underbart, vädret var helt wonderful, ses på jobbet idag btw!

2009-01-16 11:32:56
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!