Lisa goes Thai-GoGogirl

happ. nu överger hon oss i Umeå, för Thailand. vad är det för stil? Det är fan helt rätt alltså! nice - jag längtar tills vi far också. skulle dock gärna ha farit imorgon jag med.

ja, jag måste väl skriva en list-jävel, men vet dock inte vilka jag ska utmana eftersom jag knappt känner någon. :| 
 
REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva åtta stycken underliga/egendomliga saker om dig själv var du vill (typ blogg, diarium, facebook.. ja, du fattar). Där ska du samtidigt lägga till dessa regler. 

1. Jag har ett läskigt bra minne. kommer ihåg saker som är helt sjukt. kommer t.ex. ihåg vad vi åt förra året på tapas och vad varje rätt kostade. kommer även ihåg saker som hände under låg, mellan och högstadiet som jag kan säga till linn " kommer du ihåg när du bah.. ... " och hon ser ut som ett frågetecken och som ett spöke som är rädd för mig och mitt minne.

2. Jag kan inte bromsa när jag kör bil. Jag har nog mycket ångest över att jag kör bil och förorenar natur, så att bromsa bara för att måsta sacka inför en sväng kan jaginte. jag släpper gasen, rullar och lägger i lägre växlar. det funkar och det är eko-drive!
 
3. Jag får dåligt samvete när kunderna tar fler påsar än vad behöver när jag ser att de inte kommer att behöva alla. det slösar på miljön. Go-Strömpilen. det finns mer plastpartiklar än plankton i stilla havet. :( 
 
4. Jag pratar extremtfort i bland, jag triggar mig själv och andra runt omkring mig (lisa,linn, linn och anette, suss också förr i tiden). Jag hinner iaf säga det jag vill säga om man har bråttom. 
 
5. Om jag har en liten hudflik någonstans på kroppen som jag råkar känna klöser jag alltid på den tills jag har fått lös den, i ungefär 80% av fallen börjar det alltid blöda, men det är det värt, eftersom jag känner typ en liten tillfredställning med att ha vunnit över biten. 
 
6. Jag tänker alltid tankar för långt fram i framtiden och börjar göra små planeringar i hjärnan , helt onödigt för man blir stressad och ibland även irriterad.  
 
7. När jag sitter i Lisas vardagsrum och märker att de två tavlorna som oftast hänger snett, hänger just snett blir jag knäpp och måste gå och rätta till dem. de nedersta tavlan av de tre svartvita och den som hängde bredvid altandörren. 
 
8. Den klassiskaste av dem alla. Lägga saker efter linjer på dukar, bord bänkar, böcker på varandra kant  i kant också. jajemensan, där är jag och syster lika ! 
 
tjoflöjt, då var jag klar. men jag har ingen utmana. 
Så här dör ättelinjen med mig! 
 
Annars var vi back idag i kassan. jippie. det blev en lång dag med biip.ande. yey. tur att linn kom förbi på willys vid kl.18.06 och muntrade upp mig. hon kanske för övrig ska äta hejdå pizzan med oss. iaf vara i samma rum. vet inte om pizza är riktigt linns diet eller val till middag. men iaf. ska kolla när linn kan och sen bestämma! Wiho. nu börjar det närma sig. Medan jag har suttit här och skrivit har lisa irrat omkring och försökt packa och desperat sagt, varje gång hon går förbi sin resväska och handbagageväska, åh vad lite det är, åh jag måste packa något mer, har jag glömt nått. panik. haha. 

Lisas stressproblem

 
 jaja, ska hem nu och ringa pate och sen anmäla mig till biologi A på studiecentrum. över och ut. 8 arbetsdagar kvar nu! Yes 
 
Annars är det 16 dagar kvar.

Kommentarer
linn

jag finner det underhållande att min lista som jag ändrade lite pluppar upp här och var på allas bloggar. jag 'är liksom med er utan att ni vet om det. och ja, pizza är min diet. jag skiter i diet.. jag lever!

2009-01-29 23:46:41
URL: http://rydelius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!