tröötter

Jag har trots att jag är väldigt trött lovat linn att gå ut och gå lite. ska egentligen vara där om ca 20 min, ska helst ha tvättat min tröja och duschat av mig all svett sen jag cyklade hem från jobbet idag. wieho. 
 
man har inte så mycket att skriva när man har jobbat hela dagen. dock måste det nämnas att dagen avslutades ganska bra. en kund med en liten kinesflicka kom. hon stirrade på mig lite sött och man måste som le och säga hej typ. hon fortsatte att stirra tills hon sa: " guuu' va fiiina örhängeen duu haaar" - vad gör man? jo man leeeer poch säger tack på ett sådant sätt man säcker tack till ett barn (eller hund)  
 
jaja. ingen rast ingen ro. (köpte btw världens godaste röda vindruvor idag)
nu ska jag pysa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!