Härlig dag, men fattig

härlig åska inatt.. sov inte precis bra. vaknade av och an under mina 7 timmar tänkta sömn.
jag gjorde illa mig i min onda rygg idag när jag i panik sprang ifrån 3 hästbräms.
vi har fått våra michael jackson skivor - de fem största.mamma beställde dem iprincip gratis från ginza - presentkort.
jag och lisa har härjat på stan hela dagen och plundrat butiker. jag köpte en mascara (en av alla i djungeln), en jättefin klänning - jag älskar den, en pastellgrön tunn tunika, en liten jeansväst, en mörkgrå kofta, ett roligt linne på monki, och en halv rullpizza - usch så onyttigt. totalt ca 1200kr. mycket pengar, men även många saker. nu får det vara nog - verkligen. nu sätter vi punkt.      .  
jag har haft en verkligen jätterolig dag med lisa. heldag. mycket bra. detta är en sånt där litet nått som gör att man orkar med det tråkiga som börjar på lördag nämligen jobbet.  
 
 saknar mig patrik som vanligt, jämt, skriver det jämt också typ, men jag vill vara med honom. längtar tills imorgonkväll :) puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!