långsamt

har inte fått tag på bostaden ännu. de hade ringt och jag har försökt ringa upp under lunchen, men inget svar. ska försöka igen efter kl. 13 då kanske deras lunch är slut. det är väldigt stillsamt jobb detta, precis som anette sa. man kan nästan sitta och rullar tummarna ibland. har suttit och rört om kaffet idag för att få det svalt medan anna var och köpte mjölk. då har man inte mycket att prata om. har faktsikt testat min nya polotröja från myrorna iadg (45kr) och min jeansväst. det vart riktigt snygg faktiskt. idag när anna kom i mjukisar efter att ha försovit sig sa hon: "Oj, ska du på fest eller? " kanske inte direkt festkläder, men det är rätt stilrent om inte annat. nu blir jag ensam hemma i en vecka, känns både bra och jobbigt. laga all mat, men det måste jag ju ändå göra om jag sak flytta. jag hoppas på lägenheten men jag hoppas även på att den inte blir för dyr för mig..   

Kommentarer
lisaboman

åh, jag hoppas verkligen du får den! skulle vara så kul för dig! :)

2009-07-09 13:14:40
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!