Lördag

delad tur. man får tar det för vad det är. har 4 timmar kvar av mitt 9-12 , 16-22 pass idag. sen imorgon blir det 8-16 helt okej. lite ensamt efter kl 12 bara.  
 
Igår var det en härlig kväll hos patrik. han bjöd på lax, ugnsstekt potatis och vitlökscremefraiche. Mmm! såg på lite olika filmer igår :) han är fin han.  
 
Imorgon fyller käraste mor år. grattis ma. blir kalas för min del när jag slutar. annars kommer anette sebbe farmor och farfar. jepp. ska förövrigt lämna igen min proactive - klaga lite så skulle man få pengarna tillbaka. det vore inte helt fel nej. hann baka en råglimpa medan mor bakades andra bakverk tills imorgon. tog det mest lugnt när jag var hemma. ska upp och övervaka nu. 
 

kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!