Onsdag

otroligt slapp dag på jobbet idag. ica maxi - dag.
skyndade mig hem efter jobbet för att fara till patrik och finner att hans paket som jag beställt äntligen hade kommit. slog in dem (de fem delarna om "Sagan om klanen Otori", över näktergalens golv böckerna) och slängde i mig blodpudding och upp på cykeln igen. vi hade mysigt med paketöppning promenad, naturgodis och godis :) en perfekt tisdagkväll. pga att jag slängde i mig den sista blodpuddigen så kom jag på att jag inte gjort någon matlåda. det var en torftig och inte ens rolig filtallrik till lunch idag. kan inte ens kalla det lunch. mat ska vara varm.
 
trött idag av rang. curry är cp. han mjauade utanför min dörr och skrapade på den halva natten. till slut fick han komma in och jag tryckte runt honom i sängen andra halvan av natten. aah! skönt att mamma och pappa kommer hem ikväll så att han kan sluta vara som ett plåster! han är på mig bokstavligen. sällskapsjuk efter alla dessa dagar som jag är på jobbet. han är som en igel. 
 
ska snabbstäda toaletterna, dammsuga och så, förhoppningsvis innan mamma och pappa kommer hem ikväll. ska se på dance ikväll för jag är ledig imorgon. det blir en ganska tidig promenad med antingen mamma eller lisai morgon, stan för att kolla på glasögon.... :( och sen rengöra åt ragge  och sen kanske till patrik en stund :)  
 
HP i helgen? Jag och Patrik är på

Kommentarer
linn

harry p på söndag? jag är på!

2009-07-15 15:27:26
lisaboman

ma och pa har bokat golftid imorgon.. så kan vi skjuta på promenaden till söndag? :)

2009-07-15 21:06:21
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!