Bloggen är helt vänsterjusterad..?

Är min blogg helt vänsterjusterad för någon annan än för anette? hennes datorn måste ha krupp. hon ser inte halva texten.. hm. fick göra ett PPD-test idag och ska på kontroll på torsdag för att kolla på om man är motståndskraftig för att sedan få en tid på lungmottagningen för att få själva vaccinet. herregud, vilken process.

Inga bra lägenheter ute idag heller. ska lägga in en annons på blocket som lisa sa att linn gjorde. det verkade ju funka då iaf. :) ja, det vore kul att flytta till hösten, inte tidigare. jag tror inte jag vill innan. jag blir ändå nervis när jag tänker på hur ekonomin ska gå ihop när man flyttar. men det mesta löser sig. att gå runt alltså. men att spara till safariresan blir kanske lite svårare när man pluggar. men, det löser sig nog. det är bara att satsa lite pengar på att ha skoj. :)  jag är astaggad på att fara och resa faktiskt, men lisa, till afrika. kul.  
 
sitter här hos anette efter att ha fikat (lunch) och hjälpt till att diska. de springer runt här och städar lite. jag sitter här och fördriver tiden :) så går det när man har en mycket ledig dag och är sjuk. mycket dötid i väntan på att bli friskare.
 
Hoppas min älskling kommer ikväll. då ska han få den sista tårtbiten sen igår. lovehimalot!

Kommentarer
linn

inte vänsterjusterad för mig i alla fall! bara så du vet :)

2009-06-01 14:31:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!