dagen

vårdcentralen - snabbt och enkelt - nu är det bara att vänta på en tid för TBC-vaccinet

jobbet - fick 2 inskolningar till, det behövs. det känns nervöst och svårt. mina första arbetsdagar är på helgen (midsommar) och jag är helt ensam.

Handla - tog låång tid. satt och fikade med linn (och andra som befann sig i fikarummet, men det var linn jag skulle fika med :) )

väl hemma - hungrig. dator. läsa. sova. läsa osv. 

Nu är jag iaf inne på andra boken i serien. känns spännande för nu har man ju ingen aning om vad som kommer att hända :) det bästa med hela dagen var nog ändå när Patrik kom förbi när han övningskörde bara för att pussa lite på mig. (och passa på att testa byxorna som mamma håller på att sy in åt honom) han är så söt. bäst. jag blir aldrig less på honom. KUNG! dock blir det ingen mysdag på stan imorgon för han skulle in och jobba imorron också! yey. mina bröd blev möjligtvis dåliga fast jag har inte smakat på dem, ska sova. vi får väl se imorgon. god natt gott folk!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!