Igår

gårdagen var mycket bra! 

en promenad runt ersmark. en cykeltur ned på stan. filofiserade på bibblan och gick lite på stan. handlade med mamma på vägen hem. klippte mig väl hemma. sen kom helene och anders. vi var 9 plus barn igår till middagen i vår inglasade altan. mycket roligt. många skratt och alldeles för mycket mat och fika igen. men nu är det slutfikat, finns bara 1/3 chipspåse kvar.. gick igenom alla bilder och hela resan igår med helene och anders. mycket roligt :) det är sjukt kul att minnas allt igen. aahh.. ska kanske ta mig i kragen och välja vilka kort som ska framkallas idag. det roligaste igår var då helene och anders skulle fara. de vinkar hejdå och rullar ned för uppfarten och kör typ 5 m, sen tvärstannar de i gapskratt och vi står på bron och undrar. anders sa då: " just de! jag drack ju en starköl till middag". haha. så helene blev chaffis. bra att man inte ens kommer ihåg att man druckit. mamma sa att nästa gång får du dricka mer så att du känner att du har druckit.. :)

livet är gött.

Idag: göra tikka masala åt pappa, handla köttfärs, fixa korten.. ja, något annat också kanske :)

Kommentarer
lisaboman

hej där! Btw, kajsa vill ha igen Breaking Dawn till på söndag, men det borde väl inte vara nå problem? ;) Vi borde ses snart och planera lite mer afrika tycker jag! :D

2009-06-23 11:08:33
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!