Panik

lite panik över att jag inte kunnat läsa "på riktigt" på 5dagar! och inte imorgon heller. främmande och en massa annat på gång. jag vill läsa breaking dawn! den är mycket bra. vill vill vill vill läsa... har bläddrat lite i afrikakatalogerna idag också. hittat några lovande. har ställt mig i kö på "the host" och ska ner till bibblan imorgon innan helene och anders kommer och besöker oss alla imorgoneftermiddag och kväll. pjjuu.. på tisdag eftermiddag blir jag helt ensam i några dagar. rätt skönt efter allt ståhej, men ändå tråkigt för patrik jobbar. tråkigt även för att jag vet att jag kommer att läsa ut breaking dawn. vill inte att böckerna ska ta slut.. de är fööör bra. måste därför ned på bibblan och undersöka lite utbud.

längtar gärna bort - lisa vi måste fara utomlands. det gör mitt liv! 
 






Kommentarer
lisaboman

Vi ska utomlands!! Trots att jag kanske inte har jobb till hösten...

2009-06-22 00:25:08
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!