Uppehåll

nu var det ett tag sen. ja. jag sitter på jobbet, har just skickat iväg ett mail till min "chef" med några ouppklarade frågetecken. hm. får väl se hur denna sommar blir. jag har iaf fått ännu ett nytt schema nu som jag ska jobba efter. får väl se om det blir willys igen till hösten.

Igår var det mysigaste dagen på mycket länge! patrik hade förberett ett mysig-försenad-födelsedagskalas. han hade bakat tårta på morgonen och köpt goda muffins på café victoria och köpt en vacker stor blombukett. Aww. Jag älskar honom verkligen. så vi fikade en massa onyttigt, öppnade presenter - ett par träningsvantar (fiskevantar som pappa skulle ha sagt, men jag önskade mig sådana och de var jättefina) och så fick jag ett pussel. det var ett pussel på en bild från nya zeeland då vi forspaddlade. han är helt enkelt bäst. han är så söt! jag älskar mina presenter! sen gjorde vi god kyckling och for och såg på män som hatar kvinnor kl.18.00. jättebra film faktiskt. inte som boken men bra ändå. hem och mysa med mera tårta och finalen av talang. såg sedan hans och hennes på svt1 och sen kunde vi inte sova någon utav oss så kl.2.30 somnade vi kanske. upp.kl06.30. YEY. ska sova tidigt ikväll ska jag då säga. hittills på jobbet - okej. längtar tills jag får sova ikväll. m-m-m.  
 
ska nog fara och träna efter jobbet bara för att få testa de nya handskarna! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!