veckan som gått

jag har köpt 6 nya filmer.
jag har haft mysig stunder med patrik.
jag har haft mysiga kvällar med mamma.
jag har lekt och myst med moa.
jag har fått tips och gamla tentor av min sköna kusin.
jag har ätit alldeles för mycket onyttigt.
jag har cyklat väldigt mycket.
jag har kraschat med inlinesen och har ont i ryggen.
världen har förlorat en stjärna.
jag börjar jobba till helgen.
jag ska umgås med lisa i veckan.
jag ska till patrik ikväll. 
curry var borta i över 36 timmar. 
 
nu ska jag och mor ut och ta lite cykelkontroller.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!