Blodgivare?! vad tänkte jag på?

Jaha. nu är jag och anette (systrarna spruträdd) anmälda blodgivare. hemskt, men vi räddar ju liv, eller försöker iallafall. Blodomloppet är nog lite överskattat. det är otroligt trångt och man ska inte ha två hundar med sig som man hela tiden måste övervaka så att någon blind människa inte kliver på dem. helt okej ändå. gick med anette hela tiden. gott fika efteråt, men ingen vinst. tråkigt.

Jävligt skönt att bli av med biologin idag. känns som att ha tagit studenten igen, tills jag kom på att jag har engelskan kvar på måndag. usch. hatar den. hatar att prata ett språk där man inte kan utrycka sig på helt fullt ut. men snart över.

ska vaccineras mot TBC och ta min andra hepatit A spruta imorgonbitti (förhoppningsvis, om de nu inte strular som förra gången), gå på staden och göra ärenden, in på willys och städa ur skåpet och lämna igen kort, sen hem och kolla om DH funkar på hemsidan lisa gav mig. slappa en stund och sen fara till pate på kvällen :) jaa. vad roligt. (nu behöver jag inte skriva ett blogginlägg imorgon) två flugor i en smäll. mohaha. 
 
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!