Curry hjälper till att skriva blogginlägg

han är rastlös, myssugen och trött. han vill inte gå ut idag för det regnar. han hatar regn - så han måste vara och ha tråkigt. stackarn. jag däremot skulle ut och springa nu på morgonen men det är inte så lockande när det regnar och är fetaste dimman. så jag ska plugga lite nu på morgonen istället och sen fara till studiecentrum och sen träna benen på usm, efteråt. jag har slängt om schemat lite idag. jag tar bilen idag så slipper jag stressa emellan alla ställen. det blir skönt. jag ska dessutom jobba ikväll - yey - det var ett tag sen, ett kort pass, 17-21, men det är någonting iaf. fick mest troligt (90%) sommarjobb igår också på willys då. Varje helg hela sommaren. härligt. det är inte så mycket men litegrann iaf. efter att ha ätit mina goda rågbröd som jag bakade igårkväll - med viss assistans från patrik - ska jag nu plugga lite. (farmors rågbröd - var tvungen och testa när anette sa att de var goda - de är goda, dock lite för söta för min del) smaskens. 
 
patrik är bäst i ur och skur :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!