mhm

Jag hann faktiskt med det jag skulle göra idag.
Om jag inte hade jobbat hade jag hunnit med lite mer plugg.
upp imorgonbitti runt åtta, plugga, träna, tomtebo sen umgås med randoms (lisa och linn)
vi kan ses hela dagen efter kl.14.00 för min del. :D yeah

Jaja, curryburr är dålig igen. han är deprimerad och sitter med krage. (Golvlampan som Pelle sa haha!) Hans såg på svansen verkar ha blivit sämre och infekterat. vi måste till veterinären igen.. jag hoppas han får slippa kragen snart. han blir så deppig när han har den på sig. han ska få sova i min säng i natt också. han diggar det. söta lilla CurryBurr ^^

Jag fick mina ljus igår! m-m-m doftljus, melon och grapefrukt! + moas present.
vill elda så att det luktar gott. lät dumt, men så är det, 
 
 Jag tror jag just såg på det värsta avsnittet av Gordon Kitchen Nightmares. usch och haha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!