Nu har jag sökt en massa jobb

Nu har jag sökt en massa jobb som personlig assistent. Bättre än ingenting. Skrev att jag kände Lisa t.ex. när jag skrev till Alpha-Assistans. Ska skicka in någon random till statoil också..
 
Hur som haver sitter jag här och väntar på att patrik ska duscha klart så vi kan fika tillsammans. ska på spinningen kl. 11.30 sen till patrik igen och studera och för att spendera kvällen med DH.
 
Länge sedan man träffade Linnsan och Lisa för den delen. Lisa ska jag ju träffa på fredag. men linnsan far och flyger hela tiden. :P när blir vi bjudna på fika i din nya lägenhet? :)
 
Hoppas på att få något mer jobb nu. det är det jag väntar på.

Kommentarer
linnsan

hej där jenny. i know. jag far och flyger! kanske till helgen? jag jobbar varje dag och på kvällarna i veckan är jag upptagen... hur ser de ut för dig? kram

2009-05-12 13:35:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!