Onsdag

Ja. idag har jag sovit ut ! vaknade inte förrän kl.9.10, helt otroligt.
 
Jag satt och väntade på att spinningen skulle börja då ringde det från Alpha-Assistans och vips kl. 14.00 var jag på ansällningsintervju för ett vikariat. det är ju bättre än inget alls. ska träffa en nisse på tomtebo imorgon kl. 14.00 och se hur det fungerar, sen nästa vecka kanske en dam på östra ersboda också. :) det var roligt.
 
Dagen hade varit bra hittills så jag bestämde mig för att hårdplugga - när man sitter hos patrik är det lätt att plugga för det finns inget som stör en eller något annat som man kanske skulle vilja göra - förutom att krama pate en gång eller två. så jag pluggade i 3 timmar. känns bra nu efteråt. hann med mycket. 
 
patrik steker baconet till palten nu - mums! sen ikväll blir det DH :)
 
Linn: jag gör inget speciellt på: Onsdagkväll gör jag inte heller nått. Torsdag, fredag (haha, eller jo jag ska vara med lisa men du kan ju hänka på om du vill ^^ ) eller lördag. söndag på dagen ska vi till farmor och farfar för de fyller år. :) kvällen - ledig.

Kommentarer
Anonym

okej. jag tror jag satsar på att vara med dig och lisa på fredag, min enda lediga dag ;)

2009-05-12 20:18:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!