Torsdag

nu har jag varit på powerwalk och spinnat. skönt. det kändes dock tungt innan jag kom igång, men det gick bra. det ser mörkt ut på lägenhetsfronten just nu. kollar på en massa olika fastighetsägare - linnsan vet du någon fler? 
 
imorgon ska jag vara helt ledig från träning och dylikt. vaknar kanske upp hos patrik i morgonbitti och spenderar lite tid där, men sen far jag hem och slappar. S-K-Ö-N-T. 
 
ska försöka göra lite engelska i eftermiddag också. men nu ska jag vila på maten och sen duscha. 
 
över och ut. 
 
PS: jag får damp på bloggen, så fort man ska ladda upp bilder så hänger sig allt. hade skrivit ett fint inlägg igår och sen hade jag laddat upp bilder från i fredags då vi var hos morfar, men icket då. får väl göra ett nytt försök. ds.

Kommentarer
linn

lägg ut en annons på blocket! :)

2009-05-07 14:37:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!