Uppdatering..

ja, jag känner att jag verkligen vill ändra min blogg, men jag är helt sämst och helt förvirrad i denna nya värld. Linn kommer på ett tag så jag ska lura henne till att hjälpa mig. hihi.

Patrik har köpt två jättesnygga par glasögon idag! :D han kommer att vara så snygg och stilig i dem. m-m-m.
Jag vill börja läsa om min och lisas resa till afrika. mycket intressant. lite udda kanske, men jag har ju lite över ett år på mig att planera så att lisa hinner läsa sig in på vad det är vi ska uppleva. ^^ 
 
Idag så ska vill till hinkgränd 41 och fira gammtanten anette. :) smörgåstårta och presenter (till henne dock.. :/ )

Annars har jag gjort tre roliga saker på tre dagar. Onsdags: hade en mycket trevlig dag med lisa på staden och for sedan helt otippat och spelade frisbeegolf med patrik och hans kompisar. Torsdag: heldag med Linn Rydelius :D mycket länge sedan och mycket kul och behövligt. en dag då båda två inte hade någonting att klaga över eller stressa över. idag: Patrik köper sig mycket snygga galsögon och kalas hos anette + myskväll med pate.

Jag är skitstörd på att bilderna från när vi var hos morfar ligger på den bärbara datorn. från den datorn går inte en enda bild att ladda upp utan att internet först hänger sig och sen lägger av, det sker exakt samma sak när man försöker skicka dem över hotmail. hmm.. jag får helt enkelt trösta mig med några andra gamla bilder som jag upptäckte på kameran när jag skulle kopiera över bilderna på golvlampan (curry) haha.

wait and see... 

  


Hugo fick utbrott




Happy Family





MOA PÅ ÄVENTYR



VÅR STACKARS KISSE

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!