Woho!

På en timme fick jag grejorna hem till förrådet. vi for 19.10 och var hemma 20.10, med soffbord, tv-bänk och hylla för 500kr. kalasvärt ju! anette: du får sälja eran bänk för massa pengar och göra vad ni vill med dem (ge mig 500kr är ju ett alternativ ^^ ) det känns iaf bra. har dessutom dryckit ca 5 dl te nu och svettas och är supermätt verkligen. ska kolla klart på berg flyttar in, sen får jag se vart kvällen bär mig, det får inte bli för sent bara för det är ju spinning imorgon med Svampen (karl-johan) haha.  
 
kramkalas till de som vill ha en kram :)

Kommentarer
linn

gud vilket FYND!!

2009-05-09 00:43:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!